Obsługa po wdrożeniu

Nasza współpraca z Klientem nie kończy się w momencie zakończenia wdrożenia systemu Eureca – wręcz przeciwnie.

Rozpoczynając eksploatację systemu, przechodzicie Państwo pod opiekę Zespołu Eksploatacyjnego, zajmującego się wyłącznie Klientami, u których wdrożenie zostało zakończone.

Na etapie eksploatacji systemu można skorzystać ze wsparcia:

Tzw. Utrzymania systemu Eureca (maintenance)- zapewniamy nowe wersje systemu, help-desk, gwarantowany czas reakcji

Tzw. Nadzoru Eksploatacyjnego – rozszerzona forma obsługi

Rzecz jasna, przez cały czas eksploatacji systemu jesteśmy otwarci na Państwa pomysły

Chętnie też realizujemy z Państwem kolejne projekty

Co roku organizujemy Zjazd Użytkowników Systemu (w skrócie… ZUS)

[spoiler title=”Więcej”]

Tzw. Utrzymania systemu Eureca (maintenance) – w tym zapewniamy:

  • nowe wersji systemu Eureca,
  • help-desk (zdefiniowany umową czasową) oraz gwarantowany czas reakcji/usunięcia usterki,
  • wskazania obejścia usterki,
  • można także skorzystać z dodatkowych szkoleń, organizowanych w naszej lub Klienta siedzibie, mających na celu:
    • zapoznanie z systemem nowych Użytkowników,
    • nabycie kompetencji w dziedzinie samodzielnej rozbudowy Hurtowni Danych,
    • poznanie nowszych funkcjonalności systemu.

Tzw. Nadzoru Eksploatacyjnego – w tym zapewniamy:

  • wsparcie dla nowych Klientów rozpoczynających pracę z systemem, nie mającym jeszcze utrwalonej wiedzy o jego funkcjonowaniu,
  • proponujemy Państwu dedykowanego konsultanta, który w określonym Umową zakresie czasowym będzie do Państwa dyspozycji w formie:
    • asysta na miejscu, w siedzibie Klienta,
    • jak też zdalnie, poprzez łącza internetowe, czy też po prostu w formie telefonicznych konsultacji.
  • dedykowany Konsultant, znający konkretną konfigurację systemu u konkretnego Klienta, będzie w stanie:
    • szybciej i lepiej odpowiadać na pojawiające się pytania,
    • konsultować pomysły rozwojowe, czy też
    • wprowadzać w prace z systemem nowych Użytkowników.
  • możliwość wykorzystania nadzoru na poznanie bardziej „zagłębionych” funkcji systemu, na które niekiedy brakuje czasu podczas wdrożenia:
    • definiowanie dodatkowych raportów,
    • kokpitów managerskich,
    • rozbudowa konfiguracji systemu o nowe obszary.

Rzecz jasna, przez cały czas eksploatacji systemu jesteśmy otwarci na Państwa pomysły, dotyczące:

  • rozwoju systemu (do kolejnych wersji Eureki wprowadzamy bardzo dużo zmian, „podpowiedzianych” nam przez Klientów).

Chętnie też realizujemy z Państwem kolejne projekty:

  • często po kilku latach Klienci zmieniają swoje modele controllingowe, czy też rozszerzają pracę z Eurecą na kolejne spółki.

Co roku organizujemy Zjazd Użytkowników Systemu(w skrócie… ZUS), podczas którego:

  • prezentujemy nowości w kolejnych wersjach,
  • prezentujemy zapowiedzi kolejnych wersji,
  • prosimy także kilku Klientów, u których realizowaliśmy najciekawsze w mijającym roku wdrożenia, o ich przedstawienie w formie case study,
  • konsultujemy także nasze pomysły rozwojowe z Klientami.

[/spoiler]

polski