“Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych,
zagubionych dokumentów” – informuje Wall Street Journal.
W rozbudowanych organizacjach systemy do obiegu dokumentów okazują się nieocenionym wsparciem. Oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów dają także możliwość ustalenia pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy, a jednocześnie wyraźnie zaznaczają strukturę organizacyjną.
Przedsiębiorstwa, które operują na bardzo dużej ilości danych, poszukują rozwiązań do raportowania i kontrolingu. Takie narzędzia analityczne powinny być dostosowane do struktury firmy, klientów oraz planów rozwojowych organizacji.
Na konferencji w Warszawie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania: Jakich funkcjonalności poszukują dzisiaj przedsiębiorcy w systemach BI oraz Workflow i jakie są najważniejsze kryteria wyboru systemu? Zaprezentujemy wybrane i sprawdzone na rynku polskim rozwiązania.
Podczas konferencji polecamy szczególnie prezentację Pana Pawła Musiała z Controlling Systems pod tytułem:
“Wyzwania biznesowe a wymagania wobec controllingu i systemów IT.”
Więcej o konferencji tutaj