Eureca a usługi

Cechy systemu Eureca, które nasi klienci z firm usługowych uważają za najważniejsze:

  • możliwość budżetowania i porównywania planu z wykonaniem w podziale na poszczególne projekty;
  • możliwość konsolidacji danych z projektów o różnym stopniu zaawansowania celem sprawdzenia bieżącego stanu finansowego przedsiębiorstwa;
  • kontrola kosztów poszczególnych projektów wg różnych parametrów (np. ilości godzin pracy);
  • śledzenie kosztów prac przygotowawczych, a także tworzenie budżetów cząstkowych odnoszących się do zadań wyodrębnionych w ramach dużych projektów;
  • analiza kosztów, przychodów oraz rentowności wg wielu przekrojów i poziomów decyzyjnych;
  • zarządzanie informacjami pochodzącymi z wielu umów o współpracy, dotyczących różnorodnej kategorii czynności;
  • możliwość dokonywania analiz w różnych okresach czasowych;
  • możliwość kontroli marży na poszczególnych kategoriach prac, projektach, działaniach, procesach, zespołach;
  • porównywanie wyników pomiędzy projektami;
  • konsolidacja danych dotyczących czasu pracy oraz danych finansowych;
  • wyodrębnienie prac przygotowawczych (obsługa klienta, zarządzanie projektem, administracja itp.).