Eureca a usługi
Cechy systemu Eureca, które nasi klienci z firm usługowych uważają za najważniejsze:
- możliwość budżetowania i porównywania planu z wykonaniem w podziale na poszczególne projekty;
- możliwość konsolidacji danych z projektów o różnym stopniu zaawansowania celem sprawdzenia bieżącego stanu finansowego przedsiębiorstwa;
- kontrola kosztów poszczególnych projektów wg różnych parametrów (np. ilości godzin pracy);
- śledzenie kosztów prac przygotowawczych, a także tworzenie budżetów cząstkowych odnoszących się do zadań wyodrębnionych w ramach dużych projektów;
- analiza kosztów, przychodów oraz rentowności wg wielu przekrojów i poziomów decyzyjnych;
- zarządzanie informacjami pochodzącymi z wielu umów o współpracy, dotyczących różnorodnej kategorii czynności;
- możliwość dokonywania analiz w różnych okresach czasowych;
- możliwość kontroli marży na poszczególnych kategoriach prac, projektach, działaniach, procesach, zespołach;
- porównywanie wyników pomiędzy projektami;
- konsolidacja danych dotyczących czasu pracy oraz danych finansowych;
- wyodrębnienie prac przygotowawczych (obsługa klienta, zarządzanie projektem, administracja itp.).