Eureca dla dystrybucji
Cechy systemu Eureca, które nasi klienci z firm dystrybucyjnych uważają za najważniejsze:
- dostęp do aktualnej informacji z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie;
- planowanie i rozliczanie marż retrospektywnych i innych elementów polityki handlowej;
- tworzenie i kontrola wielowariantowego, wielowymiarowego i wielomiarowego budżetu z dowolną dokładnością;
- możliwość zdefiniowania dowolnego modelu controllingowego;
- możliwość prowadzenia budżetowania i analiz przy pomocy przeglądarki internetowej (szczególnie istotne dla firm rozproszonych terytorialnie, wielodziałowych);
- zarządzanie stanami magazynowymi ;
- prowadzenie zaawansowanych analizy sprzedaży w różnych miarach i wymiarach,
- zarządzanie siecią oddziałów oraz możliwość mierzenia efektywności poszczególnych oddziałów i biur handlowych;
- konsolidacja budżetów cząstkowych;
- szybkie wskazanie odchyleń i możliwość reakcji;
- zapanowanie nad sporą ilością asortymentu i analiza wg różnych cech;
- wielowymiarowość budżetów – umożliwia JEDNOCZEŚNIE analizę i kontrolę np. marży w podziale na regiony geograficzne, segmenty rynku, grupy produktowe, procesy, jednostki funkcjonalne itp.;
- wielomiarowość budżetów – umożliwia JEDNOCZEŚNIE śledzenie wielu miar dla danego zjawiska – np. średnich cen, ilości i wartości sprzedaży dla wszystkich ww. wymiarów;
- wbudowana hurtownia danych umożliwia zestawienie danych z różnych źródeł (nawet z raportów rynkowych);
- wielodostęp do aplikacji;
- możliwość analizy ruchów magazynowych;
- – tzw. kostki lokalne wykorzystywane do zoptymalizowania czasu wykonywania złożonych analiz;
- – szybkość wykonywania raportów.