Eureca dla dystrybucji

Cechy systemu Eureca, które nasi klienci z firm dystrybucyjnych uważają za najważniejsze:

  • dostęp do aktualnej informacji z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie;
  • planowanie i rozliczanie marż retrospektywnych i innych elementów polityki handlowej;
  • tworzenie i kontrola wielowariantowego, wielowymiarowego i wielomiarowego budżetu z dowolną dokładnością;
  • możliwość zdefiniowania dowolnego modelu controllingowego;
  • możliwość prowadzenia budżetowania i analiz przy pomocy przeglądarki internetowej (szczególnie istotne dla firm rozproszonych terytorialnie, wielodziałowych);
  • zarządzanie stanami magazynowymi ;
  • prowadzenie zaawansowanych analizy sprzedaży w różnych miarach i wymiarach,
  • zarządzanie siecią oddziałów oraz możliwość mierzenia efektywności poszczególnych oddziałów i biur handlowych;
  • konsolidacja budżetów cząstkowych;
  • szybkie wskazanie odchyleń i możliwość reakcji;
  • zapanowanie nad sporą ilością asortymentu i analiza wg różnych cech;
  • wielowymiarowość budżetów – umożliwia JEDNOCZEŚNIE analizę i kontrolę np. marży w podziale na regiony geograficzne, segmenty rynku, grupy produktowe, procesy, jednostki funkcjonalne itp.;
  • wielomiarowość budżetów – umożliwia JEDNOCZEŚNIE śledzenie wielu miar dla danego zjawiska – np. średnich cen, ilości i wartości sprzedaży dla wszystkich ww. wymiarów;
  • wbudowana hurtownia danych umożliwia zestawienie danych z różnych źródeł (nawet z raportów rynkowych);
  • wielodostęp do aplikacji;
  • możliwość analizy ruchów magazynowych;
  • – tzw. kostki lokalne wykorzystywane do zoptymalizowania czasu wykonywania złożonych analiz;
  • – szybkość wykonywania raportów.