Przykłady raportów z systemu Eureca dla menedżerów

Jedną z najcenniejszych cech controllingu jest nie tylko możliwość dogłębnego analizowania stanów przeszłych, ale jego zdolność do tworzenia prognoz i wypracowywania rekomendacji do przyszłych decyzji biznesowych. Wszędzie tam, gdzie występują szybkozmienne czynniki wypływające na biznes, controlling jest nie do zastąpienia.

Eureca dostarcza zarówno mierników wynikowych (LAG measure) takich, jak marża, sprzedaż, wykorzystanie budżetu, koszty braków czy awarii, jak i mierników kierunkowych (LEAD Measure). Menedżerowie potrzebują LEAD measure w zależności od obszaru, za który odpowiadają np.: o szansach sprzedaży, o brakach i przyczynach, o rekrutacjach i statusach. Gdy takich danych brakuje w firmie to Eureca pomaga je gromadzić i przygotować do raportowania.

Dzięki temu właściciel firmy, zarząd i menedżerowie w swoich kokpitach mają stały dostęp do najważniejszych informacji wraz z komentarzem na temat aktualnej sytuacji oraz kierunków, w którym firma zmierza. Bez tego, podejmowanie racjonalnych decyzji jest zawsze obarczone nadmiernym ryzykiem.

Sprawny system controllingu bazujący na aplikacji Eureca pozwala zidentyfikować  m.in. zjadaczy zysków, szanse i zagrożenia rynkowe oraz słabe miejsca w procesach i organizacji firmy. Efekt? Wzrost rentowności biznesu.

Zobacz  przykładowe kokpity dla menedżerów odpowiedzialnych za różne obszary

Kokpity i raporty dla menedżerów sprzedaży:

Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera

Kokpity i raporty dla zarządów firm:

Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera

Kokpity i raporty dla menedżerów z obszaru HR:

Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera
Eureca Pulpity Menedżera

Dostarczaj informacje nie tylko oceniające, ale i wspomagające menedżerów

Co warto wiedzieć, aby wspierać menedżerów?:

  • Jakich informacji potrzebują nasi menedżerowie, aby realizować cele?
  • Czy ewidencjonujemy te dane? Skąd je możemy pobrać?  Czy są prawidłowe i wiarygodne?
  • Czy możemy zestawić historyczne dane wynikowe z danymi kierunkowymi, planami i budżetami?
  • Czy raporty są zrozumiałe dla menedżerów?
  • Czy dzięki nim mogą podejmować decyzje odnośnie swoich i pracowników działań?

Wykorzystaj najlepsze narzędzia controllingowe i zbuduj CENTRUM DOWODZENIA

CENTRUM DOWODZENIA, które zwinnie łączy i wykorzystuje:

  • Najlepiej oceniane narzędzie przez Controllerów w Polsce – system Eureca
  • Najpopularniejsze narzędzie na świecie w controllingu – MS Excel

Dodaj efekt WOW i połącz ewidencję, planowanie, analizy i raporty z data discovery

System Eureca jest stale rozwijany od 2003 roku. Dzięki najnowszym możliwościom data discovery raporty z ważnymi danymi przekroczą oczekiwania (wow) nawet najbardziej wymagających menedżerów. Dodatkowo wypracowaliśmy sprawny model współpracy aplikacji Eureca z  systemami globalnymi – Tableau, Power BI i Zebra BI.